Thursday, June 13, 2013

PULAU REDANG - PERANCANGAN AWAL

Salam Hormat rakan2 Blogger,
Ni nak cerita la sikit kat sini,pasal Trip nak ke Pulau Redang ni..

Kawan aku datang kat aku dalam keadaan tersenggeh-senggeh,aku jadi hairan pulak kat mamat yang bernama Saiful ni.Aku dah dapat agak mesti ada benda yang di nak dari aku ni.Maklum la siapa tak kenal dengan saiful ni,terkenal dengan sifat "menggecek" **...betul ke ayat aku ni...**

Aku biarkan je dia datang dekat dengan aku,saja aku tanya dia free ke?tak de kerja ke?apa katanya "dah siap semuanya".Pastu tiba-tiba je dia bertanya kat aku,abg tak ada buat trip pergi mana2 ke?maklumlah dia orang kenal aku sebagai BRO yang suka makan angin,aritu baru balik dari panjat Gunung Kinabalu.Aku jawab tak ada planning lagi.

Apa lagi dengan semangatnya dia ajak aku ke Pulau Redang,katanya best kat sana.Jom la bang kita pergi ramai2..Biar saya cari orang yang nak pergi katanya.Aku "ON" aja...

Dari situ bermulalah perancangan aku,cari package,cari transport nak kesana,macam2 la aku deal..Akhirnya dapat gak package..3H2M

Aku cuba Mutiara Redang Resort pada pengalaman pertama aku ni,Harap sukses la ya..

No comments:

Post a Comment